Shipping

 

We are shipping from the Czech Republic. We only ship orders within EU borders.

Your order is usually shipped within 5 – 10 office days after we received your payment.

 

 

Shipping costs

 

National orders

Standard delivery is for 60 Kč (2 €).

Inside EU

Standard delivery is from 120 Kč (4 €) – it depends on the weight of jewelry.

Custom and import taxes

Buyers are responsible for any customs and import taxes that may apply. I am not responsible for delays due to customs.

 

Payment options

Cash on delivery is the only option at this moment.

 

Return & exchange policy

 

I gladly accept returns and exchanges. Just contact me within 14 days of delivery and ship items back to me within 30 days of delivery.
I don’t accept cancellations, but please feel free to contact me if you have any problems with your order.
The following items can’t be returned or exchanged
Because of the nature of these items, unless they arrive damaged or defective, I can’t accept returns for:
  • Custom or personalized orders
  • Perishable products (like food or flowers)
  • Digital downloads
  • Intimate items (for health/hygiene reasons)
Conditions of return
Buyers are responsible for return shipping costs. If the item is not returned in its original condition, the buyer is responsible for any loss in value.

Doprava

 

Zásilky odesíláme z České republiky. Zásilky posíláme pouze v rámci EU.

Vaše zásilka bude odeslána v 5 – 10 pracovních dnech po obdržení platby.

 

Platební podmínky

 

Objednávky v rámci ČR

Standardní zásilka – poštovné za 60 Kč.

V rámci EU

Standardní zásilka – poštovné od 120 Kč (4 €) – přesná cena se odvíjí od hmotnosti zásilky.

Celní poplatky

Kupující jsou zodpovědní za jakékoliv celní polatky. Nejsme zodpovědni za zpoždění, která se k celmíu řízení vztahují.

 

Platební možnosti

V současné době zasíláme šperky pouze na dobírku.

Vrácení a výměna produktu

 

Vrácení nebo výměna produktu je možná. Kontaktujte nás prosím nejpozději 14 dní od doručení Vaší zásilky a zašlete ji zpátky nejpozději do 30 dnů od doručení.
Nepřijímáme storno objednávek. Pokud ale nastane jakýkoliv problém s Vaší objednávkou, kontaktujte násprostřednictvím emailu nebo telefonního čísla.
The following items can’t be returned or exchanged
Because of the nature of these items, unless they arrive damaged or defective, I can’t accept returns for:
  • Custom or personalized orders
  • Perishable products (like food or flowers)
  • Digital downloads
  • Intimate items (for health/hygiene reasons)
Podmínky vrácení
Kupující je zodpovědný za poplatky související s vrácením zboží. Pokud zboží není vráceno v původním stavu, kupující nese zodpovědnost za jeho znehodnocení.